"Nic nie może się równać z tym co widziało się na własne oczy"

Colette



Zapraszam na fanpage na facebook tam więcej zdjęć

Szukaj na tym blogu

profilki

Translate

Krótki wstęp

Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć

tyle fascynujących i pięknych miejsc widziałem i mam nadzieję, że jeszcze wiele zobaczę. Moim marzeniem jest obudzić we wszystkich fascynację podróżami i to nie tylko tymi dalekimi i egzotycznymi, ale nawet wyjazdem za miasto, w najbliższą okolicę, gdzie na pewno odkryjemy coś ciekawego, fascynującego, niezwykłego, a może tylko odpoczniemy wśród liści. 
Spróbuję podzielić się tym wszystkim co widziałem i przybliżyć te miejsca, które na trwale pozostaną w moim sercu, bo wrażeń i radości jakie mi dało zobaczenie tego wszystkiego nikt mi nie odbierze. Marzy mi się zobaczyć wszystko zarówno w Polsce jak i na świecie - wiem że niestety nie zdążę, ale  może to co widziałem zainteresuje lub zainspiruje kogoś i ustali priorytety na ciekawe eskapady
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

Afryka (24) Azerbejdżan (3) Azja (18) Dolnośląskie (4) Dominikana (10) Egipt (5) Europa (32) Francja (4) Grecja (8) hotele (5) Jordania (2) Karaiby (18) Kenia (13) kobiecym okiem (8) Kuba (8) Maroko (4) Polska (7) Poradnik turysty (8) Rumunia (3) SYCYLIA (10) Tunezja (2) Turcja (13)

Polub stronę na feacebook

Odwiedzający

Free counters!

mapa

Free counters!