"Nic nie może się równać z tym co widziało się na własne oczy"

Colette



Zapraszam na fanpage na facebook tam więcej zdjęć

Szukaj na tym blogu

profilki

Translate

Azerbejdżan - Baku ze starych fotografii



Przeglądając zdjęcia do dalszych moich opowieści, natknąłem się przez przepadek na dawno zapomniane i zakurzone slajdy. Rzutnika od wielu lat już nie mam ......i tak na prawdę zapomniałem o slajdach  i o tym co się na nich znajduje
Jakież było moje zaskoczenie gdy odkryłem na nich zdjęcia z Baku i  Moskwy. Foty zakurzone co, widać na skanie, wyblaknięte z "oldskulowymi" kolorami, taki vintage w domowym albumie.
Ale może warto popatrzeć.

Widok zewnętrzny Pałacu Szachów










Zabudowa pałacowa












Nie planowałem nigdy robienia slajdów, ale niestety przez przypadek, robiąc zakupy przed wyjazdem do Baku kupiłem 2 filmy slajdów (o czym dowiedziałem się dopiero po powrocie do Polski i wywołaniu filmów). Wielki pech, bo rzutnika nigdy nie miałem, a oglądanie fotek pod lampką było bardzo utrudnione.......więc cóż, trzeba było kupić rzutnik. Ten niestety nie przetrwał kolejnych przeprowadzek i remontów .............i tak slajdy poszły w zapomnienie

Spacerkiem po Baku














 I teraz cóż nie pozostało mi nic innego jak tylko oddać slajdy do profesjonalnej obróbki by.......mam nadzieję ....... przywrócić im prawdziwy wygląd.
Ale chyba te fotki też zachowam.......bo nastrój na nich bezcenny




Etykiety

Afryka (24) Azerbejdżan (3) Azja (18) Dolnośląskie (4) Dominikana (10) Egipt (5) Europa (32) Francja (4) Grecja (8) hotele (5) Jordania (2) Karaiby (18) Kenia (13) kobiecym okiem (8) Kuba (8) Maroko (4) Polska (7) Poradnik turysty (8) Rumunia (3) SYCYLIA (10) Tunezja (2) Turcja (13)

Polub stronę na feacebook

Odwiedzający

Free counters!

mapa

Free counters!